martes, 7 de septiembre de 2010

Sara, la dona sense atributs

Volvemos nuevamente con una novedad editada en el pasado mes de junio por la editorial Bromera en su colección L’Eclèctica. Se trata del último ganador del cada vez más prestigioso Premi de Literatura Eròtica d’Albaida, concretamente en su edición número XVI. El autor y galardonado de esta novela ha sido el alcoyano Carlos Cortés, filólogo y escritor de diferentes géneros literarios, ganador de varios premios como el Premi 25 d’Abril de Benissa o el Premi Ciutat de Sagunt.
Con “Sara, la dona sense atributs”, Cortés nos narra una historia que es, sobre todo, triste, muy triste. La novela cuenta la historia de Sara, una profesional de la traducción que a sus cincuenta años decide retirarse y buscar un nuevo sentido a su vida. En esa búsqueda conoce a Ismael, un jovencísimo estudiante que se dedica a la prostitución para poder costearse la carrera de derecho. Entre los dos surge una historia, no de amor sino más bien de dependencia, sobre todo por parte de Sara, que no puede pasar sin la compañía ni las caricias de su nuevo amante.
Esta dependencia llevará a la cada vez más débil i alcoholizada Sara a aceptar todas las propuestas que Ismael le irá proponiendo, cada vez más sórdidas, donde se mezclarán a partes iguales el sexo, el alcohol y las drogas.
Con un lenguaje claro y sin tapujos, Carles Cortés nos presenta una historia no apta para menores de 18 años donde las escenas eróticas son uno de los platos principales.

4 comentarios:

dimoni de xiquet dijo...

Vaig llegir aquest llibre aquest estiu i em va semblar meravellós.
No soc capaç de qualificar si es trist el relat.
Crec que es una historia molt ben narrada amb un llenguatge teatral i unes influencies de la isabel clara simo clarisimes.
De fet el autor reconeix aquestes influencies.
Un llibre molt recomanable que escapa un poc del que ha estat tradicionalment la narrativa dels premis de novel·la erotica de la vall de albaida.

Judith dijo...

Realment és un gran relat que arriba, crec, fins la part de l'ànima més amagada d'algunes dones: la necessitat de tindre algú al costat per a que ens estime, encara que algunes ho neguen, sobre tot les professionals e independents dones que treballen i porten una vida professional amb èxit, com és el cas de la protagonista d'aquest llibre.

Judith dijo...

Si algú està interessat, el proper dia 30 de setembre, l'autor farà la presentació d'aquest llibre al veí poble de Muro, a les 20'30 h. a la Biblioteca Municipal Francesc de Paula Momblanch. És una oportunitat per a poder fer-li preguntes o comentar el llibre amb el propi Carles Cortés.

Anónimo dijo...

Nos dejo Gerardo David Story

http://alcoinet.blogspot.com/2010/10/nos-deja-gerardo-david-story.html