viernes, 12 de febrero de 2016

Vuit anys de "Bibliografía Alcoyana"

El passat 21 de gener es van complir vuit anys d'aquella primera entrada d'Horas robadas, de Miguel Pascual. Fa temps que no estic tan il·lusionada amb aquest projecte com m'agradaria, però encara vull seguir endavant. Aquest últim any no han sigut moltes les ressenyes que he escrit, sols sis, una cada dos mesos, però tampoc tinc pressa i altres quefers m'han absorbit el temps, les ganes i la il·lusió. Jo intente no estar mai parada, sempre intente trobar alguna cosa per tindre el cap ocupat. Durant un temps, era aquest blog el lloc on invertia el meu temps. Hui en dia, he trobat altres projectes diferents.
Com cada any, vull donar les gràcies a tots aquells que seguiu els meus comentaris, ja sigueu fidels seguidors o visitants ocasionals que passeu pel blog buscant alguna cosa concreta. Però sobretot, gràcies a aquells que gasteu uns menuts per escriure els vostres comentaris i impressions.

FELIÇ ANIVERSARI!!!


2 comentarios:

firadesella dijo...

Un blog fantàstic. Enhorabona i no deixes de fer esta impagable faena

Judith dijo...

Moltes gràcies, Pablo. Comentaris com el teu m'ajuden a seguir endavant.
Salutacions.